Klachtenregeling

Aangesloten bij:
ZZP’er in de Zorg
Geschilleninstantie Erisietsmisgegaan.nl

1. Doel

Deze klachtenregeling is bedoeld om op een open en zorgvuldige manier om te gaan met onvrede of klachten over de zorgverlening bij Jouw Perspectief.

2. Eerst in gesprek

Ben je niet tevreden over de begeleiding of behandeling? Bespreek dit eerst met je hulpverlener.
Vaak lost een goed gesprek veel op en helpt het misverstanden voorkomen.

3. Klachtenfunctionaris

Kom je er samen niet uit? Dan kun je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris via ZZP’er in de Zorg.
Deze kan helpen bij het verhelderen of bemiddelen van de klacht. Het gebruik van de klachtenfunctionaris is gratis.

4. Geschilleninstantie

Blijft het probleem bestaan? Dan kun je je klacht voorleggen aan de erkende Geschilleninstantie Erisietsmisgegaan.nl.
Deze instantie geeft een onafhankelijk oordeel en kan, indien nodig, een bindende uitspraak doen.

5. Termijnen

Binnen 6 weken na ontvangst van je klacht ontvang je een reactie.
Als er meer tijd nodig is, word je daarvan op de hoogte gesteld (maximale verlenging van 4 weken).

6. Vertrouwelijkheid

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.
Persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor de afhandeling van de klacht en daarna maximaal 2 jaar bewaard.

7. Contact

Meer informatie over het indienen van een klacht vind je op:
www.jouwperspectief.nl/klachtenregeling
Of rechtstreeks via Erisietsmisgegaan.nl.